tisdag 29 november 2011

Alla vilar någon gång

Jag har fått en hel del positiv respons för approachen min blog tar, vilket glädjer mig! Dock är jag lite sugen på att göra ett personligt inlägg... Så det är precis det jag tänker göra idag - utan att bloggen förlorar sin charm.


Jag gillar att göra saker - konstant. Om jag någonsin kommer på mig själv med att inte göra något, ser jag till att ändra på det direkt.

Med en sådan livsåskådning i bakhuvudet, har denna November-månad varit fantastisk. Jag har lärt känna nya människor, rest utanför Stockholm, fixat band, festat loss... The list goes on, har levt livet helt enkelt.

Självklart tycktes jag ha lite för kul, så livet högg mig i ryggen sedan gårdagen, varefter jag varit storsjuk.

Ibland undrar man om det inte vore skönt, att få någon ursäkt att ta en paus från livet - att bara göra ingenting. Den pausen har jag fått nu, och jag kan med samvetet i behåll säga att...

Jag vill ut och fortsätta göra skit.


Behöver inte vara något storslaget, det räcker med att jag träffar en bekant. Men jag vill ut, och jag vill göra saker. Alla vilar någon gång - nu får jag min vila, och sen får det fan räcka.

Imorgon är jag frisk nog att dra ut och träffa bandet - har planer på torsdag, och därefter är livet i full rullning igen.

Vem bestämmer detta? Jo, jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar